اسناد داخلی اینستاگرام گزارش می دهد که Reels به درستی کار نمی کند

بر اساس اعتبار داخلی اینستاگرام، این شبکه قابلیت اشتراک گذاری را دارد قرقره ها نه تنها قادر به رقابت با تیک تاک نبود، بلکه عملکرد بدتری نسبت به ماه گذشته داشت و تعامل کمتری از سوی کاربران پیدا کرد.

وال استریت ژورنال همچنین به اسنادی با عنوان Creators x Reels State of the Union 2022 دست یافته است که در ماه اوت منتشر شد و نشان می دهد که سطح تعامل با ویدیوهای Reels کمتر از یک دهم ویدیوها تیک به تیک است. علاوه بر این، محبوبیت این ویدیوها در خود اینستاگرام نیز هست 13.6 درصد نسبت به ماه قبل و کاربران واقعی Reels کمترین تعامل را با آن دارند.

мушки видеохай Reels др Инстаграмм ظاهراً حداقل به نحوی محتوای خاص خود را دارند. این سند محدودیت ها را می گوید 1 عدد محتوای اینستاگرام در جای دیگری ایجاد شده و در این پلتفرم بازنشر می شود. سال گذشته، این شرکت از یک طرح یک میلیارد دلاری برای تولید محتوای انحصاری برای پلتفرم خود پرده برداری کرد، اما وال استریت ژورنال می گوید تا کنون تنها حدود 120 میلیون دلار برای آن هزینه شده است.

ریل اینستاگرام

سخنگو تمام اطلاعات و اسناد موجود در اینستاگرام را رد می کند

با این حال، سخنگوی ماتا می گوید که تعداد بازدید از محتوای مورد اشاره در این سند قدیمی بوده و پوشش جهانی نداشته است. او ادعا کرد که تعداد تعاملات در Reels در هر ماه است بهتر یک ماه گذشته است، اما اطلاعات بیشتری در این زمینه به اشتراک گذاشته شده است.

سال گذشته، اینستاگرام تمرکز خود را به ارائه محتوای ویدیویی معطوف کرد. مدیرعامل این شرکت در دسامبر 2021 گفت که برنامه آن در سال 2022 توجه ویژه ای به پست های ویدیویی از جمله Reels خواهد داشت. در ماه جولای، این شبکه جمعی شروع به آزمایش تبدیل تمام ویدیوها به Reels کرد و نمایش پست ها را شبیه به تیک تاک کرد.

«آدام مصری» مدیر اینستاگرام چندی پیش اعتراف کرد که این شرکت اشتباه کرده و بیش از حد روی ویدیوها تمرکز کرده است. حال باید دید این پلتفرم باز هم می تواند رضایت کاربران ناراضی خود را به همراه داشته باشد یا توجه آنها را از دست داده است.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما