روشی را بیاموزید که در 2 روز کمپ ترک اعتیادم را درمان کردم

هنگامی که زیاد و مکرر الکل می نوشید، بدن شما از نظر فیزیکی به الکل وابسته می شود و اگر به طور ناگهانی نوشیدن الکل را متوقف کنید، دچار ترک می شود. شکر به شکل مایع حتی برای شما بدتر از قند توینکی است زیرا تقریباً بلافاصله وارد جریان خون شما می شود. اما شکر در واقع برای شما وحشتناک است و هر سال باعث مرگ مردم می شود. این دلیل اصلی است که بسیاری از مردم اول صبح به سراغ چیزی شیرین می روند. من اولین بار در سال 1988 پاک شدم و در اولین مرکز درمانی ام به من گفتند که از هر ده معتاد که به درمان می رسد، یک نفر زندگی می کند. و بنابراین، ما همیشه به این واقعیت توجه داشته‌ایم که اگر بتوانیم به مشتریان خود ثابت کنیم که می‌توانیم تجربه‌ای اساساً بهتر در مورد اصلاح ارائه کنیم، ده تا یک مشتری مادام‌العمر به دست آورده‌ایم و می‌توانیم به فروش محصولات دیگری به آنها ادامه دهیم. ما معتقدیم مشکلات اضافی در زندگی آنها حل خواهد شد. من متوجه هستم که این کار حذف قند از رژیم غذایی شما را سخت تر می کند، اما حقیقت این است که شما می توانید این کار را انجام دهید.

اگر صرفاً با فکر فصل بیکینی، به دلیل سطوح شرم‌آور سلولیت، دکمه وحشت را فشار می‌دهید، احتمالاً مقادیر ناسالم قند مصرف می‌کنید. در حالی که سلولیت می تواند به هورمون ها مرتبط باشد (سطح استروژن نقش مهمی در ایجاد سلولیت دارد)، مصرف بیش از حد قند نیاز بدن به ذخیره چربی را افزایش می دهد و می تواند ایجاد سلولیت را تشدید کند. حتی اگر نوشابه نمی نوشید، ممکن است نوشیدنی های شما مملو از قند باشد. 2. آب شیرین نشده، نوشیدنی های سبزی تازه، و چای گیاهی شیرین نشده یا قهوه بدون کافئین بنوشید. حدود 7 ماه پیش نوشابه‌های گازدار را ترک کردم و فقط قهوه، آب و چای می‌نوشیدم. با محدود کردن یا اجتناب از قهوه، نوشابه و چای، کافئین را کاهش دهید.

حتی اگر زیاد شیرینی نمی‌خورید یا به چای یا قهوه‌تان شکر اضافه نمی‌کنید، احتمالاً هنوز مقدار زیادی شکر می‌خورید. با دریافت مقدار زیادی پروتئین به جای آن با این مشکل مبارزه کنید. یک شیک پروتئینی را امتحان کنید یا مقداری تخم مرغ و یک مشت گردو بخورید. خلاصه: محققان دریافته‌اند سیگاری‌هایی که سعی می‌کنند مقدار سیگار خود را قبل از ترک سیگار کاهش دهند، نسبت به افرادی که تصمیم به ترک یکباره دارند، کمتر احتمال دارد سیگار را ترک کنند. عادلانه است که انتظار داشته باشیم که از بین بردن ارتباطات قدیمی که ما را به سیگار کشیدن مرتبط می کرد و جایگزینی آنها با عادات جدید و سالم تر، مدتی طول بکشد. وقت آن است که شیرینی ها را کنار بگذاریم. محدود کردن مصرف شیرینی ها به طور بالقوه می تواند خلق و خوی شما را متعادل کند و در کل منجر به احساسات مثبت تری شود. مصرف شکر را کاهش دهید و طبیعتاً در مسیر کاهش چربی خواهید بود.

به خاطر داشته باشید که حتی اگر سندرم تخمدان پلی کیستیک ناشی از قند نباشد، می توانید با کاهش مصرف خود علائم را کنترل کنید. آنچه آنها می توانند کنترل کنند، افکار و رفتارهای خودشان است، از جمله پایان دادن به هرگونه توانمندسازی و حمایت از جلسات خودیاری برای عزیزان معتادان (مانند الآنون) و/یا کار با یک درمانگر. با کمی برنامه ریزی و کمی فداکاری، می توانید نوشیدن نوشابه را برای همیشه کنار بگذارید. این حدود 3 قوطی نوشابه در روز برای یک رژیم غذایی 2000 کالری است. کودکان روزانه به طور متوسط ​​34 قاشق چای خوری شکر مصرف می کنند و برای اولین بار در تاریخ کودکان 9 ساله مبتلا به دیابت نوع 2 تشخیص داده می شوند. Gatorade در هر بطری 14 قاشق چایخوری شکر دارد. این حدود 22 قاشق چای خوری در روز، هر روز، برای هر فردی است که در ایالات متحده زندگی می کند.

حتی اگر رژیم غذایی نسبتاً سالمی داشته باشید، مطمئن شوید که مراقب کالری ها و خوردن میوه ها و سبزیجات تازه هر روز هستید، احتمالاً بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید قند دریافت می کنید. شاید این را ندانید، اما یک تکه نان (حتی نان سبوس دار) در واقع قند خون شما را بیشتر از قند سفره افزایش می دهد. می دانید که باید وزن کم کنید زیرا از هر 5 مرگ تقریباً 1 مورد ناشی از بیماری های مرتبط با وزن است. قند به طور مستقیم با افزایش وزن مرتبط است و حتی با استخوان‌ها و بافت همبند تحلیل رفته مرتبط است.

نه، تو معتاد قند هستی. در واقع، تخمین زده می شود که 25 درصد از نوجوانان ما یا پیش دیابتی یا دیابتی هستند. در واقع، بیش از آنکه تبلیغ شود، به یک بازار چند میلیارد دلاری تبدیل شده است که در فرهنگ آمریکای شمالی مورد تمجید، تجلیل و گرامیداشت قرار می گیرد. قیمت بیت کوین و بازار سهام هم اندروید و هم اپل برنامه های رایگانی برای پیگیری موفقیت ارائه می دهند. آگهی‌های بازرگانی آب‌نبات را به‌عنوان میان‌وعده‌ای در میان روز پیشنهاد می‌کنند، و شرکت‌ها برای دوستداران دسر بعد از شام، خوراکی‌های هشیاری ارائه می‌کنند. یک شبه تراکم استخوان را از دست نمی دهید. شما به خاطر یک تکه آب نبات چاق نمی شوید. بسیاری از غلات صبحانه (که برای بچه ها به بازار عرضه می شوند، نه کمتر) حاوی 27 گرم شکر در هر وعده هستند که معادل یک شکلات شکلات است.

اگر تا به حال مه مغزی، درد غیرقابل توضیح یا کاهش انرژی را تجربه کرده اید، ممکن است قند مقصر باشد. اگر تا به حال احساس نمی کنید که بهترین یا شادترین نسخه خود هستید، رژیم غذایی شما ممکن است مقصر باشد. چربی مقصر چاقی نیست – شکر و آرد مقصر هستند. این نمودار نشان می دهد که وقتی شکر می خوریم در بدن ما چه اتفاقی می افتد. اعتیاد به شکر و آرد ممکن است قوی باشد، اما مطالعات نشان داده اند که بدن و سیستم عصبی ما می تواند ظرف یک هفته تا ده روز پس از مصرف بوقلمون سرد، از اعتیاد رهایی یابد. چربی در واقع به ثابت نگه داشتن سطح قند خون شما کمک می کند، احساس رضایت را حفظ می کند و حتی برای انتقال ویتامین ها و مواد معدنی به سراسر بدن استفاده می شود. یکی از مشکلات این است که فرستادن این مقدار قند به یکباره به جریان خون شما در واقع مکانیسم ذخیره چربی خود کبد را مهار می کند و منجر به ذخیره چربی اضافی در شکم می شود. برنامه عمل: روال پوست خود را یکسان نگه دارید، اما فقط شروع به کاهش مصرف شکر کنید.

اگرچه هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، اما می دانیم که پیشگیری برای کاهش مضرات اعتیاد حیاتی است. با آگاهی صحیح از اعتیاد و اختلالات همراه، می توان اعتیاد را در مرحله بهبودی قرار داد و از زندگی رضایت بخش و با کیفیت بهتری برخوردار شد. اگر کارفرمای شما FMLA را ارائه می دهد، می توانید تا 12 هفته مرخصی بدون حقوق و بدون حقوق برای بازپروری مواد مخدر و الکل داشته باشید. EEOC گفت که کارگر مورد بحث در زمان حادثه مواد مخدر مصرف نمی کرد و به دلیل مصرف قبلی مواد مخدر هیچ مشکلی در محل کار خود ارائه نکرده بود. JuulLife اکنون از رسانه های اجتماعی برای ترغیب دوستان خود به ترک سیگار استفاده می کند.

اکنون تقریباً سی سال بعد، من هنوز سیگار نمی کشم و هرگز نمی خواهم. شما در یک هفته فقط 15 نخ یا کمتر سیگار می کشید. چگونه دود تنباکو باعث بیماری می شود: مبنای زیست شناسی و رفتاری برای بیماری منتسب به سیگار: گزارشی از جراح عمومی. سپس قند باعث می شود بدن شما سطوح بالایی از انسولین را آزاد کند که سطح گلوکز شما را کاهش می دهد. بنابراین این بدان معناست که ما برای هر فرد در ایالات متحده حدود یک پوند شکر و آرد ترکیبی می خوریم. شعر «معلم» او از معلمی باهوش اما شوم می گوید و شاید بر اساس یکی از مربیان او نوشته شده باشد.

در فوریه، او شعری با عنوان "در نهایت" به روزنامه کانکتیکات به نام Danbury News ارسال کرد. فروکتوز (به خصوص به صورت مخفی یا مایع) خبر بدی است زیرا ابتدا باید قبل از اینکه بدن بتواند از آن به عنوان گلوکز استفاده کند، متابولیزه شود. شکل دیگر، پایه کوکائین نامحلول در آب است. سم زدایی کامل از کوکائین می تواند چندین روز طول بکشد و اقدام توصیه شده پس از سم زدایی، اقامت در یک مرکز توانبخشی است. زیرا مطالعات نشان داده است که شکر 800 درصد بیشتر از کوکائین اعتیاد آور است. قند بیش از حد به طور مستقیم یا غیرمستقیم در بسیاری از مطالعات تحقیقاتی، از بیماری قلبی گرفته تا اختلالات رفتاری، مسائل شناختی و دیابت نوع 2 مقصر شناخته شده است. داروهای تولید شده برای درمان اختلالات مصرف مواد افیونی از طریق همان گیرنده های مواد افیونی مانند داروی اعتیاد آور عمل می کنند، اما ایمن تر هستند و کمتر احتمال دارد رفتارهای مضری را ایجاد کنند که مشخصه اختلال مصرف مواد است. مضرترین بخش شکر، شاید این باشد که از آن به عنوان ماده ای که خوردن آن مناسب است، تبلیغ می شود. وقتی شکر می خورید، به خصوص شکر طبیعی مستقیم – نه میوه با فیبر برای کاهش سرعت قند، بلکه شکر تصفیه شده و/یا آرد سفید تصفیه شده – بدن شما مجبور است خود را بیش از حد مصرف کند.

واقعا چقدر شکر می خورید؟ این فقط حس رفاقت – آن پاداش اجتماعی – را برای سیگاری ها بسیار قوی تر می کند. سخنان او سکون و تمرکز جدیدی را به ذهن یک دختر جوان بسیار باهوش داد که تا بزرگسالی با درجات مختلفی از اختلالات اجتماعی دست و پنجه نرم می کرد. از این رو، فرد با دانستن این که واقعاً برای غلبه بر اعتیاد کاری انجام می دهد، از رضایت و آرامش خاطر برخوردار است. از پودر بدون اعتیاد که به عنوان داروی طبیعی بدون اعتیاد شناخته می شود استفاده کنید و اعتیاد خود را به مواد مخدر مانند سیگار، الکل و تنباکو رها کنید. بسیاری از مردم فکر می کنند که شکر واقعاً بد نیست زیرا یک غذای طبیعی چقدر می تواند وحشتناک باشد؟

اعتیاد به شکر و آرد بسیار واقعی است و اتکای عاطفی به خوراکی های شیرین یا شیرینی ها نیست. اعتیاد – وقتی همه چیز را امتحان کردم چگونه می توانم آن را متوقف کنم؟ یک گزارش علمی در سال 2009 در مورد کازومورفین‌ها از سازمان ایمنی غذای اروپا بیان کرد که مشخص نیست که آیا این مولکول‌ها به مقدار زیاد از مسیر گوارشی فرار می‌کنند یا می‌توانند وارد مغز شوند، هرچند ممکن است. بنابراین در عوض کمی بیهوده باشید. حضور رایلی در مدرسه پراکنده بود و او در سال 1869 در سن 20 سالگی از کلاس هشتم فارغ التحصیل شد. رایلی در مقاله ای در روزنامه در سال 1892 اعتراف کرد که از ریاضیات، جغرافیا یا علوم اندکی می دانست و درک او از گرامر مناسب ضعیف بود. با این حال، درک نیاز روانشناختی که میل به خرید را برمی انگیزد می تواند به شما در غلبه بر اعتیاد کمک کند. من قبلاً پرسشنامه سیگار کشیدن را پر کرده ام و یک شاخص اساسی میزان اعتیاد فرد است. 2به دلیل خطر سوگیری یک سطح تنزل داده شد: همه مطالعه به جز یک مطالعه در معرض خطر زیاد یا نامشخص سوگیری.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کمپ ترک اعتیاد ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم