rezabanner

لبرون، سرنا و دیگر ستاره های نایک قهرمان «برابری»

محتوای این صفحه به دلیل تطابق نداشتن با مقررات کشور حذف شده است.

این پیام به دلیل هک شدن احتمالی صفحه است و توسط مدیر منتشر نشده است.

این سایت هیچ مسئولیتی را در مورد این محتوا نمی‌پذیرد.

شرط‌بندی یک فعالیت پرخطر است که سرمایه شما را تهدید می‌کند.

مدیریت هیچ مسئولیتی در قبال این صفحه ندارد.

مسئولیت استفاده از این مطالب به عهده خود کاربر است.

نایک می‌گوید زمان آن رسیده که در یک کمپین تبلیغاتی جدید برای برابری بایستیم.

این شرکت روز یکشنبه یک فیلم کوتاه ستاره دار با عنوان “برابری” به مناسبت ماه تاریخ سیاهان راه اندازی کرد.

در این تبلیغ ورزشکاران تحت حمایت نایک حضور دارند جیمز له برون، سرنا ویلیامزاین شرکت گفت، کوین دورانت، گبی داگلاس، در میان دیگران، “صدای خود را در تلاش برای بلند کردن، باز کردن چشم ها و آوردن ارزش های مثبتی که ورزش می تواند نشان دهد را در کانون توجه گسترده تر تقویت کنند.”

شرط بندی در ایران جرم محسوب شده و تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

محتوای این صفحه به صورت غیر مجاز منتشر شده است.

سلب مسئولیت قانونی نسبت به تمام مطالب درج شده در این صفحه.

مایکل بی جردن، بازیگر، صداپیشگی فیلم را بر عهده دارد و آلیشیا کیز، خواننده، اجرای سام کوک “تغییر است که می آید” را اجرا می کند.

“آیا این تاریخ سرزمین وعده داده شده است؟” جردن می گوید. اینجا، در این خطوط، در این زمین انبوه، این تکه چمن، اینجا، شما با اعمالتان تعریف می‌شوید – نه ظاهر یا باورهایتان.

نایک تبلیغات این کمپین را در رسانه های اجتماعی، بیلبوردها و پوسترها در سراسر شهرهای ایالات متحده و کانادا به نمایش می گذارد. همچنین به عنوان بخشی از مجموعه سالانه ماه تاریخ سیاه خود، تی شرت ها و کفش های مارک «برابری» را به فروش خواهد رساند.

لباس‌های این کمپین توسط ورزشکاران نایک در آخر هفته ستاره‌های NBA پوشیده خواهد شد.

پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند: «مردم به‌وسیله شرط‌بندی مال خود را از دست می‌دهند و در آتش جهنم می‌سوزند.»

این مطالب از سوی مدیر سایت تایید نمی‌شوند.

سلب مسئولیت: مدیر این سایت مسئولیتی در قبال محتوای این صفحه ندارد.

نایک اعلام کرد که امسال 5 میلیون دلار به سازمان‌هایی مانند MENTOR و PeacePlayers اهدا می‌کند که به گفته او “برابری در جوامع” در سراسر کشور پیش می‌رود.

مطالب مرتبط: فراخوان های طرفدار ترامپ برای تحریم تبلیغات Super Bowl را دنبال می کنند

کمپین جدید نایک یک هفته پس از اینکه شرکت‌های متعددی تبلیغاتی را درباره گنجاندن و پذیرش در طول Super Bowl راه‌اندازی کردند.

Budweiser, 84 Lumber, کوکاکولا (کک)Airbnb , کیا قسم تیفانی (TIF) از جمله برندهایی بودند که پیام هایی در مورد مهاجرت، برابری و محیط زیست گرایی ارائه کردند.

– آهیزا گارسیا از CNNMoney در این داستان مشارکت داشت.

CNNMoney (نیویورک) اولین بار در 12 فوریه 2017 منتشر شد: 12:51 PM ET

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما