reza0088banner

چیزهایی که در مورد قانون جذب دوست نخواهید داشت و چیزهایی که دوست خواهید داشت

0،0،0)، بنابراین این عبارت در بسط چند قطبی نادیده گرفته می شود. برای من مهم نیست که چه اصطلاحی را می‌توانید به کار ببرید، خواه نور مهربان، مشیت، بر روح، قدرت مطلق یا هر اصطلاحی که راحت‌تر باشد. ابراز عشق واقعی یا یک رابطه پایدار ممکن است اکنون برای شما خیلی دور از ذهن به نظر برسد. حالا که خیالتان راحت شده، وقت آن است که تصمیم بگیرید. این رگال‌های سریع توجه علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کردند – به‌ویژه GNX، که اکنون یک کالای کلکسیونی گران قیمت است – اما خریداران اصلی بیوک فقط سرشان را خالی کردند. تا سال 1975، تعداد تلفات شامل اکثر موتورهای بلوک بزرگ و نمادهایی مانند بیوک GS، شورولت شورلت سوپر اسپورت، دوج چارجر R/T و سوپر بی، فورد تورینو کبرا، مرکوری سیکلون اسپویلر و پلیموث GTX بود. اما بهترین این ماشین‌های عضلانی بیوک، بیوک GNX 1987 بود، یک فریاد 30000 دلاری پایانی سری با توربوی بزرگ‌تر و حتی ظاهری پست‌تر. برای سال 1986، هر دو T-Type و Grand National یک اینترکولر توربو اضافه کردند که قدرت آن را به 235 اسب بخار رساند. 10 اسب دیگر، با 0-60 اسکوت حدود 6 ثانیه، سال 87 را در میان سریع ترین خودروهای جهان قرار دادند.

احساس خوبی داشته باشید.

'Stang در یک چهارم مایل کمی سریعتر در حدود 16.3 ثانیه در مقابل 17.5 ثابت شد، اما این slugfest تازه شروع شده بود. این روند حتی پس از یک طراحی مجدد خیره کننده در سال 1993 برای Camaro/Firebird در مقابل یک تغییر نه چندان گسترده در سال 94 از پلت فرم اصلی موستانگ در سال 1979 ادامه یافت. جنرال موتورز همچنین ماشین‌های پونی خود را با به‌روزرسانی‌های ماهرانه در طراحی اولیه «19701/2» خود ادامه داد و استانداردهای ایمنی فدرال را با سبکی هوشمندانه و نه ناشیانه کوتاه‌مدت رعایت کرد. احساس خوبی داشته باشید. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، شما باید احساس خوبی داشته باشید. رایانه‌های موتور پیچیده به طور فزاینده‌ای با یکپارچه‌سازی کنترل تزریق سوخت، زمان‌بندی جرقه، ورودی هوا، انتشار گازهای گلخانه‌ای و سایر عملکردها، کارایی را تا حد زیادی بهبود بخشیدند. بعداً، مهندسان در رفتار انتقال، زمان‌بندی سوپاپ‌ها، حتی بالابر سوپاپ‌ها روی می‌آورند. اما به نحوی، هرگز واقعاً به نتیجه نرسید و زمانی که Bird یک V-8 اختیاری را به دست آورد، که برای اکثر خریداران زندگی با آن بسیار آسان‌تر بود، تقاضا کاهش یافت. با همه اینها، به علاوه افزایش قیمت "شوک برچسب" ناشی از تورم، تقاضا برای ماشین های عضلانی به سرعت کاهش یافت. تقاضا توانایی Chevy را برای عرضه بیش از 6300 دستگاه برای سال 94، بیش از 21000 دستگاه برای سال 95 و نزدیک به 42000 دستگاه برای سال 96 تحت فشار قرار داد و پس از آن جنرال موتورز خودروهای فول سایز عقب را تضمین کرد.

همه کوپه‌های Regal با محرک عقب معاصر بودند که از نسخه‌های توربوشارژ موتور 3.8 لیتری V-6 بیوک استفاده می‌کردند. با ظاهر شدن با نسل جدید T-Bird در سال 1989، با طراحی زیبا و متاثر از اروپا و یک موتور 232 سیدی V-6 سوپرشارژر با قدرت 210 اسب بخار تا سال 1993 و سپس 230، برای 0 تا 60 سالگی در اواسط دهه 7 یا کمتر، علاقه مندان را مجذوب خود کرد.. روابط حرفه ای و شخصی وجود دارد که ممکن است خلاقیت در کسب ثروت را سرکوب کند و در این مرحله باید از آنها دوری کرد. دوم، پیشرفت تکنولوژی این امکان را فراهم می کرد. تجلی یک رابطه عاشقانه و سالم با استفاده از قانون جذب کاملا امکان پذیر است، اما مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. نمی‌دانم آیا این آزمایش به قدرت‌های «تجلی» شخصی شما بستگی دارد، که به نوبه خود توسط موارد خاصی که در زیر مورد بحث قرار می‌گیرند تعیین می‌شوند. مثل این است که مجله تجلیات خود را داشته باشید. در رویای خود، اگر خواب ببینید که قبلاً چیزی دارید، آن را به دست خواهید آورد.

او گفت که اگر کتابی را از فهرستی که مربوط به برنامه درسی سال است انتخاب کنم و مقاله ای روی آن بنویسم، اعتبار سال را به دست می‌آورم. شما این کتاب بسیار قدرتمند را در دو فرمت کتاب الکترونیکی PDF و همچنین به عنوان یک کتاب صوتی با فرمت 128 دقیقه ای WMA دریافت خواهید کرد که می توان آن را در هر رایانه ای دانلود و گوش داد، یا بر روی سی دی رایت کرد و در ماشین یا واکمن خود پخش کرد. و غیره در صورت تمایل این کتاب یک راه برجسته برای آشنا کردن افراد جدید با قانون جذب است، و یک تقویت‌کننده عالی برای دانش‌آموزان قدیمی که می‌توانند از یک دوره آموزشی استفاده کنند. و دانش‌آموزانی که ناشناخته بودند، جایی بین دانش‌آموزان متوسط ​​و دانش‌آموزان تیزهوش بودند. نتیجه، سطحی از ایمنی پویا بود که در دهه 1960 ناشناخته بود – در زمانی که موتورها دوباره عضلانی می‌کردند، مهم بود. با این حال، چنین فروش شگفت‌آوری قوی، برنامه‌ریزان محصول در سرتاسر دیترویت را متقاعد کرد که مردم همچنان هوس عملکرد دارند، به خصوص اگر سرعت خط مستقیم با قابلیت جاده‌پذیری واقعی متعادل شود، چیزی که عمدتاً در خودروهای عضلانی کلاسیک ناشناخته است.

مردم دوست دارند به شما کمک کنند و حتی اگر نمی توانند مستقیماً به شما کمک کنند، احتمالاً کسی را می شناسند که می تواند. این راز واقعی است که بسیاری از مردم حتی نمی دانند. هولوکاست بسیار مهم است زیرا میلیون ها نفر را به دلیل نژادپرستی کشت. 1884 دنباله‌ای بر «ماجراهای تام سایر» اثر مارک تواین در سال 1876. این رمان به دلیل توصیف واضح مردم و مکان‌ها و استفاده از طنز در نگرش‌های ریشه‌دار، به‌ویژه نژادپرستی، شناخته شده است. البته، برخی از مردم هرگز راضی نمی‌شوند، اما جنگ‌های جدید عملکرد کارخانه‌ها، رونق بزرگی را به تجارت تیونرها، فروشگاه‌های تخصصی با حیله‌هایی برای جمع‌آوری بسیار بیشتر از کامارو، فایربرد یا موستانگ ایجاد کرد. البته این به آنها کمک کرد تا آن زمان رقابت کمی داشته باشند. با این حال، آنها برای آنچه که بودند تأثیرگذار بودند و کمک کردند تا صحنه را در دهه های 80 و 90 بهبود بخشند. شرکت کرایسلر آینده خود را پس از سال 1980 عمدتاً بر روی خودروهای کوچکتر با موتورهای دیفرانسیل جلو و چهار سیلندر به خطر انداخت، فرمولی که به جلوگیری از ورشکستگی کمک کرد اما پتانسیل عملکرد خودروهایش را محدود کرد.

این کمی از موستانگ‌های سبک‌تر با موتورهای چهار سیلندر توربوشارژ فاصله داشت، اما خریداران ترجیح می‌دادند گشتاور خوب قدیمی V-8 دور در دقیقه کم را نشان دهند، واقعیت دیگری که برای برنامه‌ریزان محصول گم نشد. 302 "5.0." V-8. تعداد اسب ها 157 بود که فقط در مقایسه با موستانگ های اواخر دهه 70 عضلانی به نظر می رسید. موتور پایه یک موتور چهارگانه اقتصادی بود که فقط 88 اسب بخار قدرت داشت، اما می‌توانستید 140 اسب بخار را با موتور چهار توربوشارژ یا همان استندبای قدیمی Dearborn's 302 V-8 سفارش دهید. در واقع، فورد به زودی از دو رقیب خود پیشی گرفت و باعث شد جنرال موتورز پس از سال 2002 آن را کنار بگذارد. این مایه شرمساری بود، زیرا کامارو و فایربرد در پایان واقعاً خشن شدند و از سال 1999 با یک بلوک آلومینیومی جدید "350" V عرضه شد. -8 قرض گرفته شده از خودروی اسپرت Chevy Corvette، برای قدرت نهایی 325 اسب بخار با القای ram-air مناسب است.

به گفته Motor Trend، نسخه نهایی 2000، با یک "mod" 5.4 لیتری با قدرت 385 اسب بخار، می تواند در عرض 12.9 ثانیه با سرعت 110.8 مایل در ساعت، این ربع را از بین ببرد. دومی در حدود 8.7 ثانیه به سرعت 0-60 مایل در ساعت رسید. موتور ترند 0-60 را تنها در 4.9 ثانیه و یک چهارم مایل را در 13.3 در 109.58 مایل بر ساعت ثبت کرد. مجله Car and Driver فقط 4.7 ثانیه 0-60 و 13.5 را در 102 مایل در ساعت در یک چهارم مایل ثبت کرد. اگرچه این H/O جدید فاقد قدرت بی‌هدف بلوک‌های بزرگ قدیمی بود، اما هدفمند به نظر می‌رسید، به خوبی اداره می‌شد و در حدود 8 ثانیه 0-60، 16 در کوارتر سریع بود. اگرچه ایمپالا اس‌اس احیا شده نمی‌تواند ساعت ربع مایل را در 15 ثانیه یا بیشتر متوقف کند. اگرچه دوج تعدادی موتورهای سریع و خشن توربو چهار جلویی تولید کرد – از جمله تعدادی که توسط کارول شلبی مشهور بررسی شده بودند – هیچ کدام از نظر DNA و ساعت ماشین عضلانی واقعی نبودند. مسابقه ترنس ام در حالت چرک انداز و گرافیک های دور از Dodge Challenger T/A 1970 منعکس شد.

به عنوان مثال، Plymouth Duster 340 1971-73 و Dodge Demon/Dart Sport 340 تا 240 اسب بخار خالص، به علاوه استایل کوپه فست بک زیبا، رنگ های چشم نواز، و نوارهای نواری کافی و رنگ مشکی برای یک ماشین مسابقه ای Trans-Am ارائه می کردند.. به عنوان مثال، تاکید می کند که تعیین اهداف، انعکاس منفی ها و یادگیری روش های جدید تفکر، همگی کلید رسیدن به آنچه واقعا می خواهید هستند. "راز" این است که به شدت بر ایجاد این تغییر در تفکر خود تمرکز کنید و سپس عادت روزانه ایجاد کنید که به هر فکری که اجازه می دهید در ذهن شما بگذرد توجه دقیق داشته باشید. چند نفس عمیق بکشید و چشمان خود را ببندید. اگرچه این بحران فقط چند ماه طول کشید، اما وابستگی فزاینده آمریکا به منابع انرژی خارجی را آشکار کرد که ممکن است چندان قابل پیش بینی نباشد. علیرغم آب و هوای خصمانه فزاینده، چند خودروی دهه 70، اگر نگوییم هیجانات قدیمی لاستیک را از بین می بردند، ضربات عملکردی را ارائه می دادند. به عبارت دیگر، خودروسازان به معنای واقعی کلمه می‌توانند از عهده استفاده از خودروهای پرفورمنس برآیند که این خبر بسیار خوبی برای افراد پیشرو است. اگرچه Firebird Trans Am و 400 کمتر از سایر خودروهای داغ خفه شده بودند، با ثبت فروش سال به سال بالاتر برای سال های 1973 و 74 – درست زمانی که بحران گاز در حال گسترش بود، بازار را به جهنم انداختند.

مردم هنوز ماشین‌های داغ می‌خواستند، اما نه آن‌گونه که پدرانشان می‌شناختند. تا زمانی که در این آزمون شرکت نکردید فکر می کردید جواهرات سرزمین اروپا را می شناسید. فکر به احساسی متصل می شود و توسط آن تشدید می شود که یا باور را ایجاد می کند یا تقویت می کند. احساسی که تجسم ها را در بر می گیرد همان چیزی است که باعث می شود برای شما کار کند. آیا واقعا کار می کند؟ آیا معتقدید که نیروهای کیهانی در کار هستند؟ آیا در مورد قانون جذب کنجکاو هستید؟ و شما می توانید از قدرت قانون جذب برای ایجاد این تغییر استفاده کنید. تابلوهای چشم انداز ایجاد کنید تا اهداف خود را در معرض دید قرار دهید و قدرت دستیابی به آنها را به دست آورید.

این بسیار مهم بود. دیترویت پس از سال‌ها بی‌تفاوتی به یک «تفاوت برای فروش» هیجان‌انگیز نیاز داشت، خودروهایی که مشتریان را برای کمک به رشد فروش و درآمد پایین نگه می‌دارد. این نوع ترافیک پیاده قطعا می تواند به روشن نگه داشتن چراغ های نورلند کمک کند. اگر ماشین جدیدی می‌خواهید و توانایی خرید آن را دارید، دقیقاً بنویسید که چه نوع ماشینی می‌خواهید و چرا آن را می‌خواهید. ما فقط خواهان آن فراوانی هستیم که باور داریم به خاطر آنچه احساسات و افکارمان به ما می گویند وجود دارد. شما ارباب روح خود هستید و باید قبل از دیگران به خوبی افکار و اعمال خود پی ببرید. مانند پله دوم، وقتی شما آن را بخواهید، چیزها در مقابل شما محقق نمی شوند، بنابراین باید برای به دست آوردن آن تلاش کنید. چه از تکنیک‌های قانون جذب – visit the following postبه سایت زیر مراجعه کنید https://www.drgilaki.com/questions/question/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%9F – استفاده کنیم و چه از تکنیک‌های مدیریت پروژه، باید در نقطه‌ای از تغییر مسیری که می‌خواهیم برویم دست برداریم. من می‌خواهم دوباره به هم برسیم، اما قبل از اینکه به آن نقطه برسم، باید یاد بگیرم که چگونه واقعاً و عمیقاً کینه‌ای را که نسبت به او دارم کنار بگذارم و او را ببخشم و احساس آرامش کنم.

مسئله این است که ماشین‌های عضلانی عصر جدید به زودی به حدی رسیدند که از پدربزرگ‌های دهه 1960 خود عملکرد بهتری داشتند: سریع‌تر و در عین حال مصرف سوخت بیشتر، بیرون کوچک‌تر اما در داخل کمتر جادار نبودند، و زمانی که جاده پر پیچ و خم می‌شد، توانایی بسیار بیشتری داشتند. نکته جالب این است که رژه ها اساساً تماشای رایگان برای عموم بودند. سوپر کوپه نتوانست تصورات عمومی را به خود جلب کند. اگرچه سه برند بزرگ هنوز «جنگجویان وارداتی» را با درجات مختلف موفقیت به دست می‌آوردند، اما ماشین‌های عضلانی بسیار بیشتر برای ارتقای شهرت عمومی خود تلاش کردند. ماشین‌های عضلانی به اندازه Old Glory آمریکایی بودند و حتی سواری‌های با تکنولوژی پیشرفته جدید شبیه هیچ چیزی نبود که از مارک‌های وارداتی به‌طور فزاینده‌ای معروف بود. آمریکن موتورز، فورد و جنرال موتورز شیرینی‌های کامپکت اسپرت خود را عرضه کردند، و اگرچه هیچ کدام به این خوبی فروخته نشد، اما بازار تاریک‌تر را روشن کردند. ما چند سفر دریایی کارائیب را نیز تجربه کرده‌ایم که با سفرهای زیادی در سراسر ایالات متحده آمیخته شده‌اند، اما آن را به زمان حال بنویسید که انگار قبلاً آن را دارید.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما