Godrej L’Affaire، یک پلتفرم سبک زندگی مجلل تجربی توسط گروه Godrej، اولین نسخه از برنامه شکار اینفلوئنسر خود را با نام “Godrej L’Affaire Select” رونمایی کرد. Godrej L’Affaire Select در ارتباط با خالق برتر محتوای هند، Ranveer Allahbadia، اولین شکار در نوع خود برای تولیدکنندگان محتوا در سراسر هند است. Godrej L’Affaire Select’ با برنامه تیمی منحصر به فرد خود قصد دارد 25 تأثیرگذار آینده آینده هند را راهنمایی و پرورش دهد.
شرکتکنندگان در سه مرحله ارزیابی میشوند که بر اساس حلقههای بارگذاریشده برای مفهوم، ارتباط، فاکتور علاقه و بازده زمانی ویدیو، کیفیت محتوا و اجرا، استفاده از هشتگها، زیرنویسها، تصاویر جلد، مفهوم یکپارچهسازی برند، ارزیابی میشوند. تعامل و عملکرد و ارتباط نمایه بر اساس دسته اینفلوئنسرها.
Godrej L’Affaire Select به سازندگان محتوا از سراسر هند یک پلت فرم ملی برای نمایش استعدادهای خود می دهد. پانل Godrej L’Affaire Select متشکل از تانیا دوباش – مدیر اجرایی و مدیر ارشد برند، Godrej Industries Limited و شرکت های وابسته. ریان جورج، روزنامه نگار لوکس و خالق محتوا؛ دکتر Pallavi Rao Chaturvedi، مربی والدین و بنیانگذار یکی از سریعترین پلتفرمهای فرزندپروری هند – برو، تنظیم، والدین با Pallavi. Scheherazade Shroff – الگوی YouTube Sensation and lifestyle blogger; عیسی خان – عکاس سفر آس و سازنده محتوا; و مالینی آگاروال – یکی از بنیانگذاران MissMalini.com و شرکت سازنده Good و خالق محتوای OG. اینفلوئنسرهای انتخاب شده تحت راهنمایی رانویر اللهبادیا آموزش میبینند و برای توسعه مهارتها راهنمایی میشوند.
داستان های پرطرفدار cre
تانیا دوباش، مدیر اجرایی و مدیر ارشد برند، گودرج صنایع محدود و شرکتهای وابسته، میگوید: «چه انتخابهای زندگی روزمره ما باشد و چه برندهایی که استفاده میکنیم، تولیدکنندگان محتوا نظرات ما را شکل میدهند. امروز دیگر وضعیت شهری نیست و ما شاهد ظهور تولیدکنندگان محتوای خوب از شهرها، شهرکها و روستاهای سطح دوم، سوم هستیم. طبق گفته یک شرکت بازاریابی تأثیرگذار Zefmo، هند بزرگترین پایگاه تولیدکنندگان محتوای رسانه های اجتماعی در سطح جهان را خواهد داشت. بخش اینفلوئنسر مارکتینگ قرار است در سال مالی 24 به 3000 کرور INR برسد. با استفاده از این بینش، Godrej L’Affaire Select، بخشی از Godrej L’Affaire، دارایی رسانه متعلق به ما با هدف ارائه پلت فرمی به نوآوران محتوای معتبر از سراسر شهر و شهر است. روستایی هند برای تقویت استعداد خود. ابتکار Godrej L’Affaire همراه با Ranveer Allahbadia و بسیاری از کارشناسان دیگر از حوزه های مرتبط مرتبط با فضای سبک زندگی، فرصتی استثنایی را برای تولیدکنندگان مشتاق محتوا فراهم می کند تا سفر تولید محتوا خود را ارتقا دهند و تأثیری ماندگار در صنعت بگذارند.
Ranveer Allahbadia با نام مستعار BeerBiceps، خالق محتوا و کارآفرین، گفت: «خلق محتوا بودن رضایت بخش بوده است، زیرا به من کمک می کند خلاقیت خود را دوباره اختراع کرده و به چالش بکشم. این مرا وادار کرد تا از منطقه راحتی خود خارج شوم، راه های جدید را کشف کنم و یک برند موفق بسازم. با Godrej L’Affaire Select، من خوشحالم که باتوم خلاقیت را گسترش داده و تأثیرگذار بزرگ بعدی هند را پرورش دهم. امیدوارم بتوانم اینفلوئنسرهای آینده را در مسیرشان به سمت یک حرفه موفق به عنوان سازندگان محتوا راهنمایی کنم.»
25 برنده L’Affaire Select به عنوان اعضای تیم Godrej L’Affaire Squad، دعوتنامه های انحصاری برای رویدادهای مستقر در بمبئی، تأییدیه ها، و فرصتی برای همکاری با برندهای مختلف گروه Godrej شناخته می شوند. با جدا شدن از قالب مرسوم، Godrej L’Affaire Select خود را به عنوان یک پلت فرم منحصر به فرد که فراتر از شناخت است متمایز می کند. نقاط فروش منحصربهفرد این برنامه (USP) با دقت طراحی شدهاند تا تولیدکنندگان محتوا را بالا ببرد و بستهای جامع از مزایا و فرصتها را به آنها ارائه دهد تا پتانسیل کامل خود را باز کنند.
برای عضویت در L’Affaire Select Squad، شرکت کنندگان باید بالای 18 سال سن داشته باشند، شهروند هند با 10 تا 25 هزار دنبال کننده در اینستاگرام با نمایه عمومی باشند. شرکت کننده همچنین باید بیش از 100 پست، یک بخش برجسته، آپلود کرده باشد و باید حداقل 5 همکاری با نام تجاری انجام داده باشد.
window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });